Splošni pogoji poslovanja

 
  • 1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

    • Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje ETAPA, Simon Jesenko s.p., Kidričeva cesta 69, 4220 Škofja Loka, (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.etapa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.etapa.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje ETAPA, Simon Jesenko s.p.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec ali obickovalec v spletni trgovini www.etapa.si. Vsak kupec si z registracijo lahko pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi v sistem. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno, uporabnik pa je dolžan poskrbeti, da bo z njegovim uporabniškim imenom nastopal le on ali pa oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

      Podjetje ETAPA, Simon Jesenko s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev uporabe in cen na spletni strani www.etapa.si brez predhodnega obvestila.
  • 2. DOSTOPNOST INFORMACIJ (povzetek zakonodaje)

    • Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

      • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV)
      • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
      • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
      • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
      • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
      • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
      • način plačila in dostave
      • časovno veljavnost ponudbe
      • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
      • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki
  • 3. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

    • Vse cene na spletni strani www.etapa.si so izražene v evrih, vključujejo DDV ter veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.

      Cene na spletni strani so v skladu s cenikom prodajalca in so za vse uporabnike enake, v določenih primerih so cene znižane, artikli z znižanimi cenami so označeni kot akcijski ali razprodajni izdelki.

      Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.etapa.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

      Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti kupca obvesti, da je bilo njegovo naročilo potrjeno. Naročilo in podrobnosti so v elektronski obliki shranjene na strežniku ponudnika in kupcu dostopne v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
       
  • 4. PLAČILNI POGOJI

    • V spletni prodajalni www.etapa.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:

      Plačilo po povzetju, kupec naročeno blago plača ob prevzemu blaga
      Plačilo po predračunu, kupec naročeno blago plača z nakazilom na TRR podjetja ETAPA, Simon Jesenko s.p.. Predračun kupec prejme po elektronski pošti po potrditvi naročila s strani prodajalca.
      Plačilo preko sistema PayPal, kupec naročeno blago plača preko sistema paypal, kjer je plačilo možno tako s kreditno kartico, kot tudi s paypal računom. Plačilo je izvedeno takoj, prodajalec v primeru preklica naročila vrne denar plačniku v celoti.
      Plačilo z darilnim bonom, v kolikor kupec razpolaga z darilnim bonom podjetja ETAPA, Simon Jesenko s.p., ki ga je prejel, ga v postopku nakupa lahko uporabi kot plačilno sredstvo. Plačilo z darilnim bonom označi v postopku nakupa in vpiše kodo bona. Sistem bo avtomatsko znižal znesek za plačilo v vrednosti darilnega bona. V kolikor je darilni bon višje vrednosti, kot znaša naročilo, kupec ni upravičen do izplačila razlike. Več o darilnih bonih si preberite pod točko št. 9 v Pogojih uporabe.
      Uporaba promocijskega kupona, promocijski kuponi so izdani s strani podjetja ETAPA, Simon Jesenko s.p. in lahko določajo odstotni ali zneskovni popust. V postopku nakupa kupec izbere uporabo kupona in promocijsko kodo le tega vpiše v zahtevano polje, sistem bo avtomatsko odštel znesek ali preračunal odstotek popusta iz kupona, ter ga odštel od zneska nakupa. Več o promocijskih kuponih si preberite pod točko št. 9.
      Uporaba bonus točk, bonus točke kupci pridobijo z nakupom določenih izdelkov, izdelki so vredni različno številko bonus točk in jih prodajalec določa in spreminja brez predhodnih obvestil. Bonus točke kupec lahko uporabi za nakup določenih izdelkov, ko zbere zadostno število bonus točk, vsak izdelek, ki ga je mogoče kupiti z bonus točkami ima določeno vrednost, v kolikor kupec razpolaga z zadostnim številom točk mu sistem avtomatsko ponudi uporabo bonus točk za plačilo izdelkov ali celotnega naročila. Več o bonus točkah si preberite pod točko št.9.
       
  • 5. POSTOPEK NAKUPA

    • Registracija uporabnika

      V primeru, da se kupec prvič prijavlja v spletno trgovino:
      Fizične osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, ime in priimek, naslov, telefon.
      Pravne osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, naziv, naslov za pošiljanje racunov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo

      Po vnosu podatkov se uporabniku pošlje e-pošto za namen potrditve uporabniškega računa.

      Prijava uporabnika
      Že registrirani uporabniki se v sistem prijavijo z vpisom uporabniškega imena in gesla.
      V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, se mu lahko geslo pošlje po elektronski pošti ali pa direktno ponastavi geslo in po elektronski pošti dobi samo obvestilo o ponastavitvi.
      Naročilo

      Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina, cena, razni popusti, akcije, itd. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. V primeru plačila po predračunu se kupcu naknadno pošlje sporočilo s predračunom. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem. Kupec je o statusu naročila obveščen po elektronski pošti. Ko bo blago pripravljeno na prevzem na sedežu podjetja bo kupec prejel elektronsko sporočilo s statusom naročila “Pripravljeno za prevzem”, če pa bo blago odposlano po pošti pa elektronsko sporočilo s statusom naročila “Odposlano”.
      Prepoznava in popravilo napak pred oddajo naročila
      Kupec lahko kadarkoli pregleda vsebino košarice. V primeru, da prepozna napako ali želi popraviti naročilo, lahko to stori v pregledu košarice. V primeru, da kupec prepozna napako po oddanem naročilu, je dolžan v roku 1 ure od oddaje naročila o tem obvestiti ponudnika preko e-pošte na info@etapa.si ali telefon +386 833 02000, +386 (0)40 893 007, ter zagotoviti, da je bil ponudnik o tem obveščen.
       
  • 6. DOSTAVA

    • Blago naročeno preko spletne trgovine www.etapa.si dostavlja dostavna služba. V nekaterih primerih blago dostavljamo tudi z lastno dostavo.

      Kupec ima možnost izbire dostave:


      - Dostavna služba ( Dostava ob določenih urah ni možna ). Kupec prejme tudi kodo sledeja pošiljki ob spremembi statusa naročila. Koda sledenja se pošlje na kupčev e-poštni naslov in je vidna tudi v zgodovini naročil.

      - Osebni prevzem (PE Etapa, Kidričeva cesta 75, 4220 Škofja Loka)

      Kupec lahko naročeno pošiljko pričakuje že naslednji dan, če je bilo naročilo oddano do 14 ure in če je blago na zalogi, v nasprotnem je pošiljka dostavljena v rokih dobave, ki so objavljeni na spletni strani.

      V primeru, da kupec izbere za dostavo dostavno službo in ga ob dostavi ni na naslovu bo dostavljalec pustil obvestilo o dostavi s kontaktnim podatkom za dogovor o ponovni dostavi. Kupec je dolžan dostavljalca kontaktirati in se dogovoriti za ponovno dostavo.
      Stroški dostave z dostavno službo se zaračunajo 3,90€.
      V primeru naročila v skupnem znesku nad 50€ je dostava brezplačna.
      Nudimo tudi brezplačno dostavo za nekatere artikle, kar je posebej označeno na spletni strani. Če ob nakupu artiklov brez stroškov dostave naročite še druge artikle, je dostava še vedno brezplačna.
       
  • 7. DOBAVNI ROK

    • Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo artikle, ki so na zalogi poslali takoj, ostale pa ko bodo na zalogi. V takem primeru bomo strošek dostave zaračunali le ob prvi dostavi, strošek kasnejše dostave pa krije prodajalec. V primeru, da je artikel nedobavljiv, ga bomo čimprej poskušali dobiti in kupca sproti obveščali o dobavljivosti ali pa se po dogovoru s kupcem naročilo stornira.

      Vsak izdelek, označen s statusom "na zalogi" ponuja tudi informativni datum predvidene dobave.. Status "na zalogi" pomeni, da je izdelek na zalogi v prodajalčevem oz. dobaviteljevem skladišču.
       
  • 8. DARILNI BONI, PROMOCIJSKI KUPONI IN BONUS TOČKE

    • Darilni boni
      Darilni boni so del prodajnega programa in so namenjeni obdarovanju ob različnih priložnostih. Kupec lahko izbira med rojstnodnevnim, splošnim in bonom za posebne priložnosti in jih lahko kupci naročijo ter po elektronski pošti pošljejo obdarovancu. Elektronska pošta z darilnim bonom se generira avtomatsko in jo obdarovanec prejme, ko naročnik darilni bon plača po predračunu, ki je edina možnost plačila darilnih bonov. Vrednost darilnega bona je minimalno 1€ in maksimalno 1000€. Kako za plačilo uporabiti darilni bon si preberite pri točki št. 4 Plačilni pogoji.

      Promocijski kuponi
      Promocijske kupone izdaja podjetje ETAPA, Simon Jesenko s.p. za lastno promoviranje določenih izdelkov, znamk ali storitev. Promocijski kuponi so lahko objavljeni na družbenih omrežjih, kateri koli spletni strani podjetja ETAPA, Simon Jesenko s.p., poslani po elektronski pošti ali objavljeni v katerem koli drugem javnem mediju. Promocijski kupon lahko vsebuje znesek ali odstotek popusta in so lahko uporabljeni le enkratno za vsako naročilo. Promocijski kuponi so časovno omejeni, ob objavi kupona ali promocijske kode le tega bo prodajalec objavil tudi trajanje kupona oziroma promocijske kode. Kako pri nakupu uporabiti promocijsko kodo si preberite pri točki št. 4 Plačilni pogoji.

      Bonus točke
      Bonus točke kupci pridobijo z nakupom določenih izdelkov, izdelki so vredni različno številko bonus točk in jih prodajalec določa in spreminja brez predhodnih obvestil. Bonus točke kupec lahko uporabi za nakup določenih izdelkov, ko zbere zadostno število bonus točk, vsak izdelek, ki ga je mogoče kupiti z bonus točkami ima določeno vrednost, v kolikor kupec razpolaga z zadostnim številom točk mu sistem avtomatsko ponudi uporabo bonus točk za plačilo izdelkov ali celotnega naročila. Kako pri nakupu uporabiti bonus točke si preberite pri točki št. 4 Plačilni pogoji.
  • 9. PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

    • Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To stori tako, da v zavihku Dodatki na dnu strani izberete Zahtevek za vračilo. Brez zahtevka za vračilo, samo vračilo ni možno. Blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 14-ih dneh od oddaje obrazca. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa in Potrdilo o izpolnjenem vračilu. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni obliki. Možnost vračila ne velja v primeru da je bila odstranjena originalna embalaža. Prodajalec je dolžan vrniti celotno kupnino brez stroškov dostave v roku 14-ih dni od prejema blaga.
      Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati le v tistem delu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
      Če se kupec odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
      Kupec lahko zamenjaizdelek iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.
      V primeru, da je kupec kupil izdelek v času akcije ali drugih ugodnostih in je izdelek skupek več izdelkov, se ga lahko vrne kot celoto in ga ni mogoče delno vrniti.
      Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:

      - pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
      - pri izdelkov s tiskom ali izdelanih po naročilu ni možno vrniti brez utemeljenega razloga, razlog za vračilo tovrstnih izdelkov je lahko le prodajalčeva napaka pri tisku ali druga napaka na izdelku, v primeru, da je izdelek dobavljen v skladu z opisom na spletni strani, tiskom po želji kupca ter brez napak, vračilo ni možno.
      - pri izdelkih, ki so bili izdelani posebej po meri.

      Dodatne navodila so objavljena tudi na tem spletnem naslovu in so del pogojev uporabe
      Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
      V primeru, da ponudnik ugotovi, da izdelek, katerega je naročil uporabnik ne ustreza vsem zakonskim predpisom, bo tak izdelek zavrgel in o tem obvestil uporabnika. V primeru, da je uporabnik izdelek že plačal, pa mu bo ponudnik takoj vrnil ves vplačan znesek.
       
  • 10. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

    • Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in ponudnikom se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja ETAPA, Simon Jesenko s.p., Kidričeva cesta 69, 4220 Škofja Loka. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@etapa.si.
       
  • 11. ZAUPNOST PODATKOV

    • Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03). Več o tem: tukaj
  • 12. VARSTVO OTROK

    • Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenostjo, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbriše. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.
  • 13. KOMUNIKACIJA

    • Podjetje ETAPA, Simon Jesenko s.p., katero upravlja spletno mesto www.etapa.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • 14. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

    • Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja ETAPA, Simon Jesenko s.p., Kidričeva cesta 69, 4220 Škofja Loka ali na elektronski naslov info@etapa.si. Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitni nastali spor uporabnik in ponudnikom ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.
  • 15. ODVEZA ODGOVORNOSTI

    • Ponudnik kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta www.etapa.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.etapa.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas na to opozorite na na naš elektronski naslov info@etapa.si
  • 16. GARANCIJE, REKLAMACIJE IN ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

    • Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali na njegovem pooblaščenem servisu.


      V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vračanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

      Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

      Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

      Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:
      Če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
      če k artiklom ni priložen garancijski list.
      V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegove stroške. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga na pišite na info@etapa.si ali nas pokličite na +386 833 02000.

      Poškodbe pri transportu
      Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan takoj o tem obvestiti ponudnika, ter slediti njegovim navodilom. Kupec mora zadržati celotno pošiljko. Ponudnik in dostavna služba bosta poskrbela, da bo reklamacija čim prej rešena.
      Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo kupnine za ta izdelek v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo kupnine za ta izdelek. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.